درد و سوزش هنگام ادرار کردن و درد ممکن است با بیماری کلیه همراه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درد و سوزش هنگام ادرار کردن و درد ممکن است با بیماری کلیه همراه

معمولا، درد و سوزش در هنگام ادرار کردن است به طور معمول از التهاب پیشابراه یا مثانه ایجاد می شود. اما آیا می دانید که آن را نیز ممکن است با بیماری های کلیوی همراه است.

به طور کلی، شایع ترین علل سوزش یا درد در هنگام ادرار کردن، عفونت مثانه (سیستیت)، آن را آسان به درمان است. اما یک بار آن را دوباره و دوباره عود، ممکن است عفونت کلیه، بیماری های حتی بزرگتر شود. بنابراین ما باید با توجه به آن بالا به جای نادیده گرفتن آن پرداخت.

در افرادی که درد یا سوزش در هنگام ادرار کردن، نشانه ها و ویژگی های خاصی هستند دلیلی برای نگرانی. آنها عبارتند از

تب

درد در پشت و یا کنار (درد پهلو)

اختلالات سیستم ایمنی

قسمت تکرار (از جمله عفونت های مکرر در دوران کودکی)

Aاختلالات دستگاه ادراری شناخته شده

اگر شما این علائم رو شما باید سعی کنید که شما بهترین برای کنترل آن، اگر بدون درمان رها شود، بیماری های کلیوی ممکن است ناشی از.

معمولا، عفونت کلیه ها توسط باکتری ها ایجاد می شود. نوع خاصی از باکتری ها می تواند متفاوت باشد. این باکتری در اغلب موارد از یک عفونت درمان نشده مثانه می آید.

از بالا ما می دانیم که التهاب ناشی در سوزش یا درد معمولا با عفونت ایجاد می شود، از آن آسان است به عقب است، اما اگر درمان نشود، عفونت کلیه، بیماری مزمن کلیه ایجاد می شود حتی خواهد شد. بنابراین اگر شما سقوط کرد درد و سوزش در هنگام ادرار کردن و درد پشت، شما باید با توجه بالا به آن پرداخت، چرا که ممکن است نشان دهد خود بیماری کلیه کردم.

در یک کلمه، سوزش در هنگام ادرار کردن درد و کمر درد ممکن است با بیماری های کلیوی همراه است، به طوری که هنگامی که شما آن را دریافت کند، باید اقدامات برای کنترل آن، بنابراین برای جلوگیری از بیماری های کلیوی. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، بیماری کلیه، درد و سوزش در هنگام ادرار کردن و درد ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: